قیمت بلفاروپلاستی

قیمت بلفاروپلاستی محدوده متوسط قیمت بلفاروپلاستی چقدر است؟ قیمت بلفاروپلاستی متفاوت است، اما به طور متوسط، قیمت بلفاروپلاستی پلک بالا حدود 15 تا 20 میلیون تومان است و جراحی پلک پایین بیش از 20 میلیون ت.مان است. عوامل موثر بر قیمت بلفاروپلاستی قیمت بلفاروپلاستی کل به عواملی مانند تجربه جراح، نوع خاص عمل، موقعیت جغرافیایی […]

قیمت بلفاروپلاستی بیشتر بخوانید »

سرطان گلو یا حنجره- علائم و شناسایی

سرطان گلو یا حنجره- علائم و شناسایی سرطان حنجره به سرطانی اشاره دارد که در گلو  یا حنجره ایجاد می شود. گلوی شما یک لوله عضلانی است که از پشت بینی شروع می شود و به گردن شما ختم می شود. سرطان گلو اغلب در سلول های مسطحی که داخل گلو را پوشانده اند شروع

سرطان گلو یا حنجره- علائم و شناسایی بیشتر بخوانید »

سندرم رمزی هانت

سندرم رمزی هانت سندرم رمزی هانت (هرپس زوستر اوتیکوس) زمانی رخ می دهد که عصب صورت نزدیک یکی از گوش های شما را تحت تاثیر قرار دهد. علاوه بر بثورات دردناک زونا، سندرم رمزی هانت می تواند باعث فلج صورت و کاهش شنوایی در گوش آسیب دیده شود. سندرم رمزی هانت توسط همان ویروسی ایجاد

سندرم رمزی هانت بیشتر بخوانید »

پارگی پرده گوش + علائم + درمان

پارگی پرده گوش پارگی پرده گوش  سوراخ یا پارگی در بافت نازک است که مجرای گوش را از گوش میانی (پرده گوش) جدا می کند. پارگی پرده گوش می تواند منجر به کاهش شنوایی شود. همچنین می تواند گوش میانی را در برابر عفونت آسیب پذیر کند. پارگی پرده گوش معمولاً در عرض چند هفته

پارگی پرده گوش + علائم + درمان بیشتر بخوانید »

وزوز گوش - علل و علائم

وزوز گوش – علل و علائم

وزوز گوش – علل و علائم و راه درمان وزوز گوش زمانی است که شما صدای زنگ یا صداهای دیگری را در یک یا هر دو گوش خود تجربه می کنید. صدایی که هنگام وزوز گوش می شنوید ناشی از صدای خارجی نیست و افراد دیگر معمولا نمی توانند آن را بشنوند. وزوز گوش یک

وزوز گوش – علل و علائم بیشتر بخوانید »

سرما خوردگی در نوزادان

سرما خوردگی در نوزادان قبل از بررسی سرما خوردگی در نوزادان باید بدانیم که سرماخوردگی یک عفونت ویروسی در بینی و گلوی کودک شما است. احتقان بینی و آبریزش بینی از علائم اصلی سرماخوردگی هستند. سرما خوردگی در نوزادان بیشتر اتفاق می افتد و تقریبا رایجتر است، تیکی از دلایل این است که آنها اغلب

سرما خوردگی در نوزادان بیشتر بخوانید »

حساسیت به الکل

حساسیت به الکل و نشانه های آن

حساسیت به الکل بررسی کلی حساسیت به الکل حساسیت به الکل می تواند باعث واکنش های فوری و ناراحت کننده پس از مصرف الکل شود. شایع ترین علائم و نشانه های این حساسیت گرفتگی بینی و برافروختگی و سرخ شدگی پوست است. حساسیت به الکل ناشی از یک بیماری ژنتیکی است که در آن بدن

حساسیت به الکل و نشانه های آن بیشتر بخوانید »

حساسیت غیر آلرژیک

حساسیت غیر آلرژیک حساسیت غیر آلرژیک شامل عطسه یا گرفتگی و چکه بینی است. این می تواند یک مشکل طولانی مدت باشد و دلیل مشخصی هم ندارد. علائم این بیماری مانند تب یونجه است و به آن رینیت غیر آلرژیک نیز گفته می شود. اما حساسیت غیر آلرژیک ناشی از آلرژی نیست. حساسیت غیر آلرژیک

حساسیت غیر آلرژیک بیشتر بخوانید »

تنگی نفس چیست؟ علائم و درمان

تنگی نفس چیست؟ علائم و درمان تنگی نفس ، احساسی است که نمی توانید هوای کافی را وارد ریه های خود کنید. ممکن است احساس کنید قفسه سینه شما سفت شده است. بیماری های قلبی و ریوی از علل شایع تنگی نفس هستند. علل تنگی نفس  عبارتند از بیماری های قلبی و ریوی، کم خونی

تنگی نفس چیست؟ علائم و درمان بیشتر بخوانید »

سینوزیت حاد چیست؟

سینوزیت حاد چیست؟ احتمالا بارهای نام سینوزیت را شنیده اید. سینوزیت یکی از بیماری های است که سالانه تعداد زیادی از افراد را در ایران درگیر می کند . امروز قصد داریم به بررسی این بیماری بپردازیم. سینوزیت حاد باعث می شود که فضاهای داخل بینی که به سینوس ها معروف هستند، ملتهب و متورم

سینوزیت حاد چیست؟ بیشتر بخوانید »