سرطان گلو + علائم و درمان

سرطان گلو + علائم و درمان سرطان گلو به سرطانی اشاره دارد که در گلو  یا بخش صدا (حنجره) ایجاد می شود. گلوی شما یک لوله عضلانی است که از پشت بینی شروع می شود و به گردن شما ختم می شود. سرطان گلو اغلب در سلول های سطحی که داخل گلو را پوشانده اند […]

سرطان گلو + علائم و درمان بیشتر بخوانید »

علت گرفتگی گوش در ماشین چیست؟+ راه حل

علت گرفتگی گوش در ماشین چیست؟ علت گرفتگی گوش در ماشین چیست؟ چرا وقتی با ماشین و یا هواپیما مسافرت می کنیم احساس کرفتگی در گوش خود داریم؟ چگونه آنرا برا طرف کنیم؟ افرادی که روی صندلی هواپیما یا به مدت طولانی در جاده نشسته اند و فشار گوش ئ گرفتگی گوش را تجربه می

علت گرفتگی گوش در ماشین چیست؟+ راه حل بیشتر بخوانید »

بهترین فصل برای عمل بینی

بهترین فصل برای عمل بینی چه فصلی است؟   بهترین فصل برای عمل بینی سوالی است که تمام افرادی که می خواهند بینی خود را عمل کنند می پرسند. بینی با قرارگرفتن درست در مرکز صورت، نقش مهمی در ظاهر کلی صورت شما دارد. بنابراین، اگر از اندازه، شکل یا ظاهر کلی بینی خود ناراضی

بهترین فصل برای عمل بینی بیشتر بخوانید »

جراحی لوزه + هزینه ها

جراحی لوزه جراحی لوزه برداشتن لوزه ی سوم با جراحی، گفته می شود. جراحی لوزه زمانی یک روش رایج برای درمان عفونت و التهاب لوزه ها  بود. امروزه، جراحی لوزه معمولاً برای اختلالات تنفسی در خواب انجام می‌شود، اما زمانی که التهاب لوزه به طور مکرر رخ می‌دهد یا به درمان‌های دیگر پاسخ نمی‌دهد، ممکن

جراحی لوزه + هزینه ها بیشتر بخوانید »

سرما خوردگی در نوزادان

سرما خوردگی در نوزادان قبل از بررسی سرما خوردگی در نوزادان باید بدانیم که سرماخوردگی یک عفونت ویروسی در بینی و گلوی کودک شما است. احتقان بینی و آبریزش بینی از علائم اصلی سرماخوردگی هستند. سرما خوردگی در نوزادان بیشتر اتفاق می افتد و تقریبا رایجتر است، تیکی از دلایل این است که آنها اغلب

سرما خوردگی در نوزادان بیشتر بخوانید »

حساسیت به الکل

حساسیت به الکل و نشانه های آن

حساسیت به الکل بررسی کلی حساسیت به الکل حساسیت به الکل می تواند باعث واکنش های فوری و ناراحت کننده پس از مصرف الکل شود. شایع ترین علائم و نشانه های این حساسیت گرفتگی بینی و برافروختگی و سرخ شدگی پوست است. حساسیت به الکل ناشی از یک بیماری ژنتیکی است که در آن بدن

حساسیت به الکل و نشانه های آن بیشتر بخوانید »

حساسیت غیر آلرژیک

حساسیت غیر آلرژیک حساسیت غیر آلرژیک شامل عطسه یا گرفتگی و چکه بینی است. این می تواند یک مشکل طولانی مدت باشد و دلیل مشخصی هم ندارد. علائم این بیماری مانند تب یونجه است و به آن رینیت غیر آلرژیک نیز گفته می شود. اما حساسیت غیر آلرژیک ناشی از آلرژی نیست. حساسیت غیر آلرژیک

حساسیت غیر آلرژیک بیشتر بخوانید »

تنگی نفس چیست؟ علائم و درمان

تنگی نفس چیست؟ علائم و درمان تنگی نفس ، احساسی است که نمی توانید هوای کافی را وارد ریه های خود کنید. ممکن است احساس کنید قفسه سینه شما سفت شده است. بیماری های قلبی و ریوی از علل شایع تنگی نفس هستند. علل تنگی نفس  عبارتند از بیماری های قلبی و ریوی، کم خونی

تنگی نفس چیست؟ علائم و درمان بیشتر بخوانید »

سینوزیت حاد چیست؟

سینوزیت حاد چیست؟ احتمالا بارهای نام سینوزیت را شنیده اید. سینوزیت یکی از بیماری های است که سالانه تعداد زیادی از افراد را در ایران درگیر می کند . امروز قصد داریم به بررسی این بیماری بپردازیم. سینوزیت حاد باعث می شود که فضاهای داخل بینی که به سینوس ها معروف هستند، ملتهب و متورم

سینوزیت حاد چیست؟ بیشتر بخوانید »

نکروز چیست؟

نکروز چیست؟ نکروز اصطلاح پزشکی برای مرگ بافت بدن شما است. وقتی سلول‌های بافت‌های شما می‌میرند، می‌تواند بسیاری از نواحی مختلف بدن شما از جمله استخوان‌ها، پوست و اندام‌ها را تحت تأثیر قرار دهد. نکروز می تواند به دلیل بیماری، عفونت، آسیب، بیماری یا عدم جریان خون به بافت های شما رخ دهد. نکروز را

نکروز چیست؟ بیشتر بخوانید »